Заврши фудбалов

30 мај 2005

Ете денеска заврши и шпанско првенство а со тоа и фудбалов низ Европа. Титулите ги собраа Челзи, Баерн, Лион, Барселона и Јувентус и тоа сите си ги заслужија. Исто и Работнички Кометал, ќе заборавев... Манчестер и Реал трпеа оваа сезона, пак без трофеј, за нив станува критично... На домашна сцена, колку што ќе ми остане во светло сеќавање сезонава поради Работнички Кометал (навивач на Вардар сум, ама радосен сум што конечно кај нас се створи еден високо професионален фудбалски клуб кој како резултат на тоа газеше се пред себе), Македонија - Холандија, Кометал финале... толку ќе ми остане и во мрачно сеќавање поради Андора...зашто мораше да ни се случи таква работа. Исто и Победа не испосрамија во Европа летоска...тоа е тоа. За идната...напред Вардар во Куп на УЕФА, напред Работнички во Лига на Шампиони. Скопје и Македонија сакаат евро-фудбал....ееее кога ќе ми текне само на Вардар- ЦСКА и Вардар - Спарта....таков го сакам Градски... Ајде со господ напред ќе бидне!!!